I mitt huvud finns bara Loca.

Mjuk, len..andas. Tungt.
Ljud, underbara ljud från din mun. Jag rör dig. När jag rör dig.
Titta, snegla. Jag stirrar. Dina ögon så ljusa i skenet. Precis som mina.Jag ser migsjälv i de ögonen.
Jag vill, jag vill. Galen.
Kaos. Kaos kaos.
Mitt huvud snurrar och snurrar som en karusell. Där jag såg dig första gången.
Du ler och hela min kropp går upp i ett idiotiskt leende.
Min hand. Svett. Din hand inflätad i min.
Pirr. Vågor av känslor genomsporrar min kropp.
Du går. Jag andas, men det för ont, allt gör ont. Från fingertopparna till tårna och tillbaka krossandes genom magen och slutdestinationen de rummet i bröstet.
Som dina. Mjuka och lena och när jag rör dem kommer underbara ljud från din perfekta mun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0