Ett ögonblick i en psykos hjärna utan röd tråd

Okej, okej, okej...jag vet att jag är lat - brorsan säger det hela tiden...och min mammi. Love to you bitches.


Men vadå? Har inte ni också legat i sängen, du e halvtrött och har de varmt och gosigt. FUCK! tänker du och kommer på att du glömde kolla en grej på datorn som du måste kolla innan du går till skolan imorrn - men! du vet att du har en bror som är inne på nätet 24sju och messar honom att kolla det åt mig, fast du egetligen har dator inom 2meters räckhåll - känner du igen dig? Nej? ...Nehe, då är det väl bara jag som är så jävla lat.

Skolan, sista terminen...FUCK! tänker jag. Vill inte sluta skolan innan jag vet vad jag faktiskt vill göra. Min senaste idé var faktiskt att gå med i lumpen med brist på saker att göra efter my hangover dagen efter studenten.
Mina kära 90or-vänner, vad var det första ni tänkte dagen efter studenten?
Var det;
- Mitt hår luktar öl?
- Varför har jag två olika stumpor?
- VAD FAN GÖR JAG NU!? SKOLAN ÄR SLUT!

eller kanske...
- AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH! VEM ÄR DU SOM LIGGER HÄR BREDVID MIG I MIN SÄNG?
Just let me know, so I will be prepered.

YO! En annan grej, Let me know vad ni hittar på ihelgen! (inte bara 90or)

På tal om 90or så åkte min kära Emmolinen me jobbet till GBG idag, och dissade mig - BIATCH! Vi skulle juh gå på bio, se Snabba Cash - men sen meddelar hon moi att hon ska till Sveriges baksida istället. Jaha. Neeee...jag är inte sur på riktigt såklart - OCH SEN DISSAR HON MIG I HELGEN OCKSÅ! Åker till Båstad -BIATCH! Du bara lämnar mig här i Sveriges framsida. Buhu.

Placebo, jäkligt nice band faktiskt kolla in låten jag fastnat för här. De har gjort jäkligt bra cover på vår allas gamla barndomslåt  "Daddy Cool" också, och Hamsterns Pappa (som btw fyller år idag GRATTIS!) favvolåt.

Ohhh...sweet coffe, Ännie you know what I'm talking about...mehehe

Jag hoppas verkligen inte mina gamla svenskalärare läser detta, Hop-hop ingen "röd tråd" som de så fint uttrycker sig att man ska förhålla sig när man ska skriva texter - som det det verkligen inte är här. Detta är som ett smakprov hur saker och tankar flyter omkring i min hjärna. En dag, folks, i min hjärna och ni skulle tro att jag var psykiskt sjuk. Haha.

Psyko is checking out.


Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0