Update; Billig fylla, stippkubb och sängkammarmode

Yo,

Ehum...updateande av bloggen har vart lite sisådär hörrni. En månad sen, jävlar.
Aja, ursäkten är väl - för lite tid och ...lathet.


Vad har flutit på denna månad? Plugg, mycket plugg, tvåan suger kuk..påslovet...haha. Tänkte skriva om det efter jag kommit hem men då var jag så desperat på svensk fucking kaffe, så jag sprang iväg me Timon och hennes kusse och fika - tre lattes...ekonomiskt. 
   Ja, påsklovet...det hände mycket. Två tjejer i Riga i en egen lägenhet - guess yourselft.
Jag och tyskjävlen tog Ryanair (Parra-pa-powww!) ner te Riga, låna en av mina släktingars lägenheter och söp skallen av oss. Villket inknudera att supa innan tolv, fyllekäk klockan sju, barrundor och billig fylla när vi lät killar betala våra drinkar - sedan lägga bena på ryggen för att vi inte ville gå hem med dem och springa in på första bästa uteställe...som en gång visa sig vara en strippklubb....mys!

Valborg...åh kära valborg. Trist som fan, eftersom jag hade utegångsförbud åkte jag till landet. Två timmar på en jävla buss, som jag har men för livet för eftersom jag en gång nästan spräckte min urinblåsa på eftersom jag blev så JÄVLAKUKBAJS pissnödigt på. Så, jag drack inget på hela dagen, sedan när jag kommit fram vid åtta åkte jag och styvfarsan ner till gubbsen och tantsen vid brasan och jag svepte en öl och två glas vin på minde än 10min för jag va så uttorkad...vilket reslutera i att jag blev full och tro mig jag har "jag bli full gränsen" vid en halv 70is, så det var juh en upplevelse att bli full så lätt.
     Dock träffade jag en kille i min ålder (eller ja, 20år) som jag kunde ha ett normalt samtal med, mer än "Ja, bertil bredvid oss har skaffat en nytt dass och Ranghillds gula pelagoner är så fina, hur gör hon för att få dem så fina?". Patric hette han, rätt söt, jobbar hos farsan med att starta upp ett nytt företag och har en egen lägenhet i Vasastan, nice job!

Idag tillbringade jag hela morgonen att välja tapperer till vår odinare lägenhet. Sortimentet  på Sthlmshem var: Ful, fulare och fulast, men nu har Styvfarsan bråkat lite med hyresvärden och nu får vi välja egna tappeter - så nytt försök imorrn eftermiddag. Efter skola åkte jag in till sergel och fika en stund med Timon och updatade om helgen och allmänt, mysigt.


Tre sköna moments i helgen

Brasan.
Vid sjön, varm och skön.


Sleepover. Emmolinen kom te landet på lördagen, så vi körde som vanligt en sleepover i mitt hus och ja...hon visar oss senaste sängkammarmodet folks.


Sleepover. Eller folks, varför inte sätta brösthållaren utanför kläderna, då slipper vi "jag klär av dig med blicken" -blickarna av snubbarna?

Smell yah later gubbs,

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0