Dr. Love becomes a teacher

Later has gone, and here I am aigan bitches, back.

Tisdag, andra dagen på veckan har nästan gått - eller
ja, skolagen är slut i alla fall. Slutade tidigare än tidigt, kvar i tolv folks. Fett skönt, drog till Subway me brorsan, Hamstern, Jossan och Adde.


Igår fick jag detta sms från en viss pojke;

Fy fan va weird det va att träffa henne idag! :P (ja, det liten "lip"-smiley, det är nog första gången jag överhuvudtagen skriver en sådan här i bloggen).
Och ja, jag håller med pojken om det - eftersom historien grundar sig i att pojken och en viss flicka hocka up, sen dumpar flickan honom för sitt ex, inte en utan två gånger. Pojken och flickan är också två nära polare till mig och där dringlar jag emellan som en pendlare i ett sånt där gammalt ur fram och tillbaka. Urkul! Haha, min humor...

Snart ska jag glida väg med tuben och kolla tappeter till mitt soooooooovruuuuuum iallihopa, i sockenplan - i en målarbutik. Hoppas det finns killar i arbetsbrallor där. Höhö, och ja, som sagt min fetish är arbetsbrallor på killar, jag tycker det är grymt sexigt.
   På tal om fetish, jag och kidsen på min tyska snacka igår om det. Guess who did bring up the subject? Well yes, that will be horney me.
- Okej, så om det kommer en snubbe me ölmage, fett från pizza-fläckar på en t-shirt och arbetsbrallor fram till sig, skulle du tycka han va snygg då? svarade Ejnar till min komentar att jag gillar biffiga killar.
- Men nej! Beaf! Biffig kille, inte för smal så han ser ut som senor och muskler utan lite fett och muskler! I must can grap someting you know?! Killarna i min tyskagrupp hade svårt att fatta vad en biffig kille är.

Så vad har vi lärt oss idag folks? Ett, lek inte Dr. Love med två polare du känner bra och två, vad en biffg kille betyder.


Peace,

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0