Min ocensurerade käft, min Mugg och inga jävla fjädrar

Godkväll seepeen,

Hetsig dag av plugg från kl
.8-18.00 mysigt och grav panikångest över matteprovet imorrn. Mycket trevligt. Eller inte.
Helgen va chill - fredag jobbade jag till 18 - sen somnade jag framför burken och sänggång va väl vid tolv - tidigt med nödvändigt. Satt och nicka på jobbet för jag var så trött, pimpla sex koppar kaffe och Red bull. Gott och hälsosamt. 

Innan jobbet hade jag dock en intressat lunch me grabbarna; Adde, Kimani och Hampus. Det blev ett rikigt grabbsnack, osencurerat för damen i sällskapet. Ja, om man nu kan kalla mig för dam, morsan har börjat klaga på mitt ovårdade språk. Inte mina sovdommar i varje mening, det har päronen gett upp att tjata på, men jag säger saker som:
- Jag ska bara på muggen!
- Jag ska bara pissa/slå en sjua!

...Och sen andra saker som jag skriker fitta, kuk och så använder jag ordet knulla utan att skämmas, vilket brukar få folk att vända sig om. Men detta "muggen" - alla i klassen trackar mig som fan för det! WHY?! Vad är det för fel att säga "muggen"?
- Det låter så manligt, säger dem. Sen när blev jag tjejig? Never. Men till och med mina killpolare börjar klaga på min råa käfft ibland - då börjar de fan bli illa. Mehe.
Ett exempel var när jag skulle reda ut en gång för alla att - BEBISSPRÅK ÄR INTE OKEJ! Mitt äckel-ex prata det hela tiden, okej lite gulligt i början, men för fan inte när man get busy innan att knulla
- "Åh min lilla kattunge!" sa han en gång. Vad i helvete?!?!? Tänkte jag och blev torr som en sahara öken!  Adde kollade grimarerat på mig sedan började han garva.
- Jävlar, fan va rått - "torr som en sahara öken!" sa han.
Och när vi ändå är inne på knulla, "Liten fjäder kicklar inte bäst". Storleken har betydelse, nu när jag varit singel i snart ett år - jag säger bara tjejer som säger att kukens storlek inte har någon betydelse, det är tjejer med pojkvänner som har en fjäder under baxorna.


Nog för idag, imorgon ska jag iväg till Tyskjävlen.


Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0