En Stammis förlovning som pejat av sig

Nu har min oförmåga att planera verkligen pejat av sig. Och ja Sir Naturare, jag säger peja hur är fult det låter.
Rember, you will peja för skiten du ska dra med mig på i sommar, haha.

Men ja, min planering som sagt. Det är inte så att jag är dålig på att planera, det är bara det att jag hatar att planera, och det peja av sig imorse när jag trodde jag försovit mig. Fem över åtta vaknade jag och trodde att jag började halv nio, som jag alltid gör udda veckor. Så jag tog mitt pick och pack och sprang till skolan. Men nej, no, nein, njet. Vi har juh Tema-dag idag och börjar tio i två! VARFÖR HÄNDER DETTA ALLTID MIG!? Sist vi hade tema-dag gjorde jag exakt samma misstag, sprang till skolan och samma visa igen. Typiskt.
   Så nu sitter jag här, precis kollat klart på Slumdog Millionair, bra film by the way och beklagar mig.


En vecka sen "förlovade" jag och Tyskjäveln oss. Eller ja, vi gick till glitter och köpte två ringar för 16 spänn och satte dem på ringfingret. Kul shit bara. Hon har en gludfärgad och jag har en silverfärgad ring. För en vecka sen skulle jag kolla semifinalen i ESC hos Tysken också, men by accident fastnade vi hos Fredde, kolla på semin men kröka också så jag passerade onsdagen som en zombie.

- Helvete! Du är så jävla seg att jag bara vill slå dig! skratta Hampus när vi va i plugget.



Med hjälp av ditt MVG i svenska stanna jag ensam hemma i helgen och chilla gärnet. Picknick-fika me Timon, Cissi och Becca vid Sjöstad i fredags, sedan kom Emmolinen te mig innan sitt nattskift på jobbet.
Jag har blivit stammis i Ringen Centrum, inte så konstigt eftersom jag bor ovanför det för tillfället. Köpt sushi där ett antal gånger nu, två gånger förra veckan och i fredags köpte jag pizza att festa på istället. Så när jag går förbi Sushidisken med min pizza ser en av snubbarna som jobbar där mig.
- Hej! Allt bra? Åh idag pizza inte sushi? haha!  Japp, great liksom.

Lördagen tillbringa jag i stan med Timon, kolla efter en studentklänning åt henne och fika, igen. Kvällen satt man bänkad fram för finalen av ESC, även om man alltid året innan svär på sin mammas grav att man aldrig ska kolla skiten igen. Men jag tycker ändå att mitt mother russia har gjort en bra show i Moskva, 10 mille för intronummret. Schysst grabbar, ska resten av befolkningen leva på nudlar nu? Framåt omröstningen kom J. hem till mig och crasha över.

Njet, nu blev den här skiten lång, ska kila.


Ciao.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, de är bara för sköna! :D

2009-05-26 @ 10:02:37
URL: http://claug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0