På brorsans och hamsterns begärnan - MAMMA!


Anastasia Prihodko - Mamo.

Brorsan och Hamstern ville ha en översättning av låten.

"Ut ur skuggorna ännu en gång, min fiende - min älskade
Mitt öde är oundvikligt, oavsett hur du förbereder ditt hjärta
Men innan du begav dig iväg, men en gyllende ring
Förlovat dig med mig och du räddade mig inte från trolldomen
Och du lät inte min själ befrias

Mamma, du har sagt mig att hur än jag önskar
Mamma, jag visste inte att det var problem då
Mamma, du har sagt mig att tid är som vatten
Mamma, mamma, mamma,
Kärlek är problem

Jag vill kasta iväg min dröm och krossa den mot golvet
Hur du krossat mitt öde och lämnat den på sin spets
Med regn kommer jag ösa ner med flicktårar

Mamma, du har sagt mig att hur än jag önskar
Mamma, jag visste inte att det var problem då
Mamma, du har sagt mig att tid är som vatten
Mamma, mamma, mamma,
Kärlek är problem"


Brorsan, texten är fin - så håll käfften bara! haha

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0