tre sidor av tre sekunder? Don't think so


Jag vill lägga mig ner och sjunka genom golvet...
Andra ring dödar mig, precis skrivit klart min affärsplan till företagsekonomin - den blev 13 sidor, god damn! Blod, svett och tårar säger jag bara. Skiten ska skickas in ikväll, men jag vill först att min styvfar ska titta igenom skiten först - bara för han är så gammal och vis.

...och nu kom jag också på att uppsatsen i Idrott ska vara inne på söndag - They really wanna kill us poor people!?  Skiten ska vara på tre sidor, how the fuck am I goanna write 3 pages about 3 second in the isvak?

Jag hoppa i.
Jag doppa huvudet.
Jag fick panik.
Jag skrek.
Jag glömde allt vad jag skulle göra.
Jag lyckades på något mirakulöst sätt komma upp.

The end.

....Jag kanske kan skriva det i storlek 135? Inte vet jag, men körd känner jag mig bara.

En klasskompis, eller en klassbekant snackar aldrig med människan har lyckats få tag på mitt nr och nu spamar hon mig antagligen för att fråga nått om nått om förtagsekonomin -hon ringde mig i måndags när jag var ute med Timon och fika och fråga hur man gjorde diagram i exel....huh liksom? Ofta jag kunde förklara det på rak arm?

Peace,


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0