Fight Club på lördag? Men en Moonwalk blir det

Imorgon ska jag till skolan igen. Fan, jag står inte ut längre att sitta hemma och inte göra nått - kollat film, druckit te och kaffe och sovit.

Ändå rätt skönt att bara vara hemma och vara, men jag blir lätt uttråkad och rastlös och så borrar mina grannar sån in i förjävlgt fortfarande. Från klockan 9 till 3. Det är rena rama pappersväggarna i den här kåken - när de borrar låter det som att de står bredvid mig och borrar skallen av mig.

Längtar bara till helgen, lokalfest igen me brorsan och Hamstern. Adde kommer nog bjuda på sin berömda moonwalk igen har han lovat!
- ADRIAN! ADRIAN! GÖR THE MOONWALK! Har ett otroligt roligt videoklipp på honom där han full som ett as, krampaktigt gör en "moonwalk" på perongen i Hammarbyhöjden - och jag lika full som ett as står och vrålar av skratt.


Adde på perongen. Här är dock i början av kvällen.


P.S. Och ni ville inte ha bråk den här gången?  Lycka till med att bjuda Rövhålet då. Haha

Brorsan: Äh, håll er borta ifrån varandra.
Jag: Nee fan, det kommer nog du se till att få göra!


Ska sussa,

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0