Schlager + BANG-in-box = Elefantollon

Hey,

Just nu sitter jag i sängen, med laptopen i knät, bakis och två elefantollon i halsen. Ehum, ja - I belive a have got the Kissing disease, eller så är det bara halsfluss. Men halsmandlarna är svullna och ja, det känns som två elefantollon på halsen! Jättekul.

Helgen har var rätt skön, fredags åkte jag till Landet med päronen ifs, chilla kolla på "Så ska det låta" (OCH!? Jag tycker det är skitkul! Bättre än fucking melodifestivalen!) och sedan kolla vi på det nya programet som SVT lanserat - "Grillad", där Per Morberg blev toased...Och fy helvete vad jag och päronen garva! Jag vet iaf vad jag ska göra nästa fredag kl.21.00

Lördags tog jag på mig blåstället och lekte skogshuggare igen - vi ska sätta upp ett till växthus och då var vi tvugna att flytta på en hög vedtrave innan de glashuset ska på plats. Sedan tog jag tre-bussen hem till huvudstaden igen, dock gjorde jag en reäl tabbe på första bussen till Norrtälje - jag somnade, vaknade, alla hade gått av och chaffisen ropa att det var dags att vakna. Och så höll jag på att missa den andra bussen till Stockholm. Smidigt. 
   Sedan bar det iväg, stressat hem, stressat till Tyskjäveln i Kallhäll - för en melodifestivalkväll med våra polare. Tyskjävlen är juh ett big fan of Melodifestivalen, jag däremot ville nog bara ha en annan anledning till att kröka. Efter melodifestivalen drog vi till Timons kusse i Tallkrogen..tror jag det var. Haha.
Skulle egentligen slaggat hos Fredde, men jag och Tysken tagga hem te mig ist; tid i säng 4.00

Tre sköna moments i helgen

Tysken och Timon.
Smile my darlings!


IT'S A BAG-IN BOX! Tysken tar för sig!


Jag, Timon och Sabine hade kul med dessa drinkpinnar...




Ciao, fuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0