Mina gener håller mig över bordet, andra brölar och somnar tidigt

Hello again folks,

Inte haft tid att skriva på ett tag nu.

Skönaste helgen på länge - först satt jag i skiten, för vår Marknadsplan till Företagsekonomin skulle först vara inlämnad på måndag.  Die. Men eftersom vi har världens bästa lärare så flytta de fram inlämningen på torsdag - HALLELELUJA!  som Jocke sa:
- Nu ligger ni inte i skiten, nu står ni på knä i den! Skön lärare...haha
Så hela helen gick inte åt att plugga, eller faktum är att jag satt och desperat plugga på söndagen när jag är bakis som ett jävla as.

Fredag, Tyskjäveln kom hit at sixish och vi rökte lite vattenpipa, drack vin och tittade på TV. Vi blev glada och röda och kinderna och vid halv 1 staplar Adde in.
- BRRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL!  Vrålar han med rödsprängda ögon och faller som en fura i mina armar. Helt fulltankad. Vilka vänner jag har! Han har med sig lite mer gott och vi blir ännu roligare. Halv två kommer nästa fulla polare, Abbas. Vi alla fyra satt och snacka till tre på natten, sedan tagga Abbas hem - eftersom vi bor inprincip grannar - men Adde och Tyskjäveln sov över. 
   JUSTE! Men innan vi skulle lägga oss - Adde sitter i fotöljer, Tyskjäveln kommer bakifrån och kör nått Judo-armlås och BANG! fotöljer krashar! Jag får ett av mina vredeutbrott, Abbas och Tyskjäveln tar det piano, eftersom de redan kännt mig såpass länge så de sett mina vredesutbrott - Adde dock, stakaren som inte kännt mig så länge blev skitskraj. Haha. 

Lördagen tillbringa jag och Adde halva dagen att leta bultar, som tur var det bara hatten på två bultar som håller ihop benet på stolen som paja, men ingen hade eller hade öppet på en lördag. 
   Senare på eftermiddagen gick jag upp till Götgatsbacken till American Aparel, för att köpa ett par strumpbyxor (fitta, råka köpa leggings)  - och vem står i kassan när jag ser ut som fan själv? Min granne, min 19åriga granne som är skitsöt. Vet fortfarande inte vad han heter, får fråga det nästa gång ser honom. 
     Sedan käka jag middag med tjejorna, eftersom Maria fyllde år i måndags förra veckan, på Fridays vid Stureplan. Hamstern och jag tagga hem te mig sen, kolla på Andra chansen - hjälp, Karolina Ugglasär juh för sämst, men Hamstern tycker hon är bra...seepee! Gnagaren åkte hem sedan och jag fortsatte kvällen och natten med att festa med Tyskjäveln och Fredde och hans polare - på Krogen och i Freddes nya lya.

Kvällen slutade i Shottävling - jag vann över Freddes polare Johan, ryska generna håller mig ovanför bordet rätt länge. Svennen Johan somna rätt tidigt.

3 sköna moments i från helgen


Fridays at Saturday.
Från vänster: Me (uggelii as hell), Hamstern, Jossan och Sanna.


Jonas und das Tyskjävel. Hårt gammalt tacobröd - nya fyllekäket?


Mr brown and Ms White. Fredde ser juh fräsh ut, jag ser bara likblek ut!


Så, där har vi uppdateringen av mitt liv. Ska försöka sussa nu.

PS! Mina grannar ovanför mig gjorde hål i sitt golv, så det gick rakt igenom och ut i vårt tak idag - i BADRUMMET! Kul, när jag skulle duscha sen liksom....


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0