En kyrkkällare och två fulltankade tunnor på väg hem

Gokväll.

Skönaste och sjukaste helgen på länge
. Jävla spontan och hade bakisångest dock i söndags, mådde fan riktigt rötet - och jag blir fan aldrig bakis...typ.

Fredagen var jag hemma från skolan, palla inte gå - missa matteprovet och chilla hemma, så ringde Ejnar vid åtta på kvällen och frågade om jag ville komma på konsert med honom. Svar Ja, bytte om från mjukisarna till jeans och stacka ut. Konserten var i en kyrkokällare med typ 1cm upp till taket - gissa hur många gånger jag stog i huvudet? Det roligaste var oxå att killen som spela gura och sjöng har jag dateat för länge sen
- Hej...pinsam tystnad. Men duktiga var dem.
   Efteråt tog jag och Ejnar ett prom inne stan och sedan kom man hem vid spöktimmen.

Dagen efter var det Hamsterns, brorsans och min lokalfest numero II! Hade sjukt kul även om min älskade Absoult päron blev snodd...that son of a bich motherfucker!  Kom smokat med folk och festade med några gamla klasskompisar från nian. Adde och jag somna vid halv fem, vi sov i fyra timmar och inte fick jag sova dagen efter då kom tyskjävlen och hon lät mig och sussa förens inpå småtimmarna!

Tre sköna moments i helgen

Konsert i en kyrkokällare.
Ser ni hur lågt taket är?


Lokalfesten i lördags. Jag, Niklas och Timon ute och förkortar livet!


Två fulla tunnor på väg hem. Jadu Adde, nog bjöd du på en moonwalk och andra mer därtill din sjuka jävel! Haha
Senaste helgerna har mist en av mina tankade polare sovit hos mig, som jag fått ta hand om, förra helgen var det tyskjäveln och nu var det Addes tur ...haha.

Dags att lägga sig,

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0