Jag är den håriga killens klapp-offer

Gokväll,

Haft uppehåll på en vecka nu.
Sportlovet rann iväg, festade dock ingenting - det blev en vit vecka. Dock jobbade jag hos Abbe, den nya triss-gybben och tränade. Nu har jag börjat träna på allvar, sex gånger i veckan.
Idag gymmade jag innan skolan och gick på ett underbart roligt danspass efter! Imorrn ska jag upp igen gymma innan skolan och sen blir det spinning efter plugget. Nog om det.

Nu har jag och Tyskjävel bestämmt oss för var vi ska resa någonstans, Riga. Känns kul, för sist åkte vi till Müchen där Tyskjävelns släkt bor - och nu åker vi till min. Tränar på min ryska hemma, känns i för sig fortfarande lite konstigt att snacka ryska med mamma, utan att Baboschka är med. Jag och morsan snackar alltid svenska hemma, vi slutade snacka ryska, när jag började snacka riktig blattesvenska och bröt på ryska när jag var yngre.

Morsan är borta i Moskva då och då, och då märker jag att min kattjävel Kotja (Ja, det är en kille!) är lite extra kelig. Eftersom det alltid är morsan som orkar klappa på honom hela tiden så blir alltid jag han nästa klapp-offer. Men så jobbigt är det inte,  han är mysigt fet och gossigt hårig.
"Hårig kille, är han utländsk?" Haha, gillade Erics komentar till bilden. Kolla smilet på kattjäveln!

På tal och snubbar, jag fick precis reda på att my eyecandy at Sam B har tjej. DAMN IT! I did wanna fuck him. Maria upplyste mig, damn Maria! Who am I goanna look at now in school? Fuck. Haha, finns fler fiskar i dammen.
     Fredde sa till mig att han flyttat in i en egen lya i Kallhäll, inte långt från Tyskjäveln. Han tyckte jag skulle komma och hälsa på. Sure I will darling. 
...and to the my third guy today - Grattis på namnsdagen Adde! ♥ ...eller fjärde om vi räknar med min håriga kille oxå.


Måste sova nu barn, jävligt trött alltså.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Elalalala

"I'm too sexy for my cat too sexy for my cat

Poor pussy poor pussy cat"

2009-03-11 @ 16:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0