Hur man kyrerar sig från virus...i svaljet


Fight Club. Sett den?

Såg just en av de bästa filmer jag någonsin sett, se ovan - Fight Club. Handligen är helt totalt fuckt up på ett spännande och oförutsägbart sätt.
- How much can you know about yourself if you've never been in a fight?
Brad Pitt och Edward Norton spelar huvudrollen och se killar med sådana där överkroppar puckla på varandra ...Damn it's hot, men okej det var inte därför jag tycker filmen var skitbra, eller ja, en stor bidragande faktor - men jag ska inte säga någon om handlingen, då avslöjar jag för mycket.

Btw, jag hade varken halsfluss eller klöttelfeber - men jag har ett virus i svaljet, hur än fuckt up det låter så är det sant. Fick ingen antibiotika, men en hostmedicin och så fick jag gå hem kyrera mig och kolla fim.

Later,

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0