För många ölkannor, kafferaster och "smsroulette"

Yo,

Igår blev våra treor i skolan vuxna och vi andra fick en ledig dag och en skön sovmorgon. Eller ja, förutom det magefika uppväkning av Tyskjävlen vid klockan tio. 
   Tolv prick gick jag ut ur dörren ur min lägenhet i skanstull och tralla ner till Crocolillo, en liten krog just around the corner där jag bor.
- Jävlar vad det stinker öl om er folks! Känns som om jag klivit in i en bakfylla som jag inte är med i!
- Det här är vår trejde kanna öööööööööööl!
sluddrar J-J Gordon.
Med satt Sabbe, Tyskjävel, Uggla och Calle. De små liven firade att de slutat för sommarlov och jag satt med och fick lukta på öl. Mysigt.
En timme senare blev det kafferast hos mig, med mig själv och Tyskjävlen som medverkande.

Sedan bar det i väg att träffa den vuxna kvinnan Emmolinen, som tog studenten i Fredags - WHAT A NIGHT I MUST SAY! Jag hann med en mottagning och två studentfester på en kväll (och natt då...)! Det blev kafferast på Barista i Victoria Biografen, inte långt från mina hoods heller.

Skolan, inget att säga om det - hel apastinkröv meningslös dag.

MEN! Jag hitta de roligaste klippen på länge på nätet när jag kom hem! Och jag vill dela med min om att detta kommer jag fan att utföra på nästa fest!
Klippen finns här - leken heter "smsroulette" och det är enkelt:
En person är spelledare och han/hon säger bestämmer en plats i ens kontaktlista i mobilen som man sedan ska skicka ett pinsamt sms till; tex, "ta den 25:te personen du har i din kontaktlista uppifrån och skicka ...blablabla (någon pinsamt)" SÅ JÄVLA KUL! Bered er på att skratta arslet av er folks!

Nope, dax att sova.

Imorrn går jag ut andra ring - AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0