4 lådor med mitt liv i och fenomenet man likt förbannat glor på

Yo hoes,

Igår vaknade jag upp med sprängade huvudvärk
och det gick inte över under dagen. Inte blev saken bättre av att Baboschka kom över innan skolan, som började 14.00 och skulle irritera mig. Dumt nog tog jag ingen värktablett, för jag trodde skiten berodde på att jag druckit någon kaffe - jag vet, det är sorgligt, men jag får ont i huvudet av att skippa mitt dagliga koffeinbehov. Fredagen slutade med tidig sänggång och feber.
   
Idag gick jag upp vid 10, började flyttpacka
. Jag har insett att alla mina grejer i mitt rum, om man räknar bort mina kläder, rymms i 4 flyttkartonger! Bara 4?! Blev jäkligt förvånad asså.
    Ja, förutom att packa har jag druckit kaffe, te, ätit pankakor och tyckt synd om mig själv. 
Asså ni anar inte, på ett sätt är det juh förjävla trist att packa, men samtidigt så rensar man juh ut så jävla mkt skit, vilket är rätt skönt att få bort - 2 fucking svarta sopsäckar HELT fylla med skit har jag slängt från mitt rum - och nu återstår det 4 kartonger av mitt rum. Schysst. 
   Ikväll blir det melodifestivalen med mjukisar i storlek XXL och brorsans XL collegetröja och hosta i halsen. Jag vet inte vad det är med detta fenomen - Melodifestvalen. Sjukt trist egentligen, men lik förbannat glor man på det och klagar på hur dåliga låtarna blir år efter år.

Tyskjefveln DYRKAR melodifestivalen, och hon fixade en "Melodifestivalkväll" förra året där vi va kanske 20 pers. som skulle supa och kolla på sug-låtarna. Efter ca. 10 tequilashotts låg jag och krama toaletten i två timmar och brorsan fick ta hand om mig. Var tysken var, vettefan, men det vad brorsan som höll min hand och hällde i mig vatten i 2h. Thanks bro. So last years experiece was not so good - men idag ska jag bibehålla nykterheten. hehe.

Nu ska jag sega vidare folks,


Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0