Mina Bröder och Shakespears medverkande i TV

Jag tror fan jag övermedecinerade mig igår; 8 alvedon, 2 cold (Lettländska/ryska "Alvedon", dock starkare och med sömnmedel) och Kokelana (mofinbaserad hostmedicin) När morsan kom in igår med Kokelanan innan och skulle sova - blev jag helt avdonad och snurrig av mofinet så jag däcka som en död säl...eller nått. Och ändå hade jag däckat i två timmar efter skolan...

På tal om sova i två timmar - jag drömde så underligt de två timmarna jag sov igår på eftermiddagen. Drömde att jag sov, däckat precis som jag gjort i verkligheten - för att jag var sjuk... sedan kommer min storebror, i 20års åldern, hem och han ska såklart jävlas med mig för jag däckat i hans säng. Snart kommer mina två andra bröder hem, en EMO-klädd i 16årsåldern och en Gay-bror bara något år äldre än mig själv, som kramar mig och pussar mig på kinden och tycker synd om mig för jag är sjuk. Gay-brorsan likar han i Project Runaway, den korta killen med hetsiga humöret och spretiga håret. 
    Hela mitt liv har jag velat ha ett syskon eller fler, helst äldre - men det stog mig, tre bröder skulle va kul att ha, Grabbarna och jag liksom. Jag gillade grabbarna i min dröm, de va sköna. Nu har jag ifs en bror, dock inga blodsband, men ändå - älskar honom som om han vore det. Idag var han dock trött och hade mer menshumör än vad jag hade,
- Sedan fick han lite frisk lukt och en giftpinne och så var han normal igen... sa Hamstern.

Tyskjävlen hittade en ny sida - SUPERSTART.SE - Check out! Prefekt som startsida- finns allt! Väder, nyheter, TV, SL, Massa sökmotorer...Kollade Tv-programmen på sidan och fann detta:


Shakesspeare, död 1616.  Eller?


Ska glida,


Ciao.

ps. Now we are even,  your motherfucker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaa nice kommentar där längst ner, i know to who it iiis ;)



jaa visst är startsidan braa! har massa updats där om melodifestivalen också :D och bundesliga-tabellen schudiluluu!

ses på fredag ryssungen <3

2009-02-11 @ 21:03:35
URL: http://fretzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0