En vecka i den nya lyan och min tredimentionella träff på nattbussen

Hello mina vänner,

I'm back.
Nu fick jag tillräckligt med kraft för att orka sätta mig och skriva. Nu har det gått exakt en vecka sedan jag flytta, vi börjar få ording på skiten nu, grannarna är oerhört trevliga - vi säger faktiskt hej och pratar. Mer än vad jag någonsin gjorde i gamla kåken. Grannarna hälsar oss till och med välkoma till huset, och idag upptäkte jag att grannkillen på 19 bast är både snygg och trevlig... the guy next door. Please god, let him be singel! haha.

Lokalfesten i helgen var kul, brorsan kom försent till Liljan (som vanligt) och eftersom skiten låg i Öster/södertälje - jag fattar fortfarande inte var vi var någonstans för det tog fan 100år att komma dit, så the Partytrashers anlände rätt sent. Inpå småtimmarna ska vi börja tagga hemåt och vi inser snart att pendeln slutat gå, så jag, brudarna och brorsan står och fryser könsorganen av oss i 35 min - för att ta nattbussen. Som vanligt nyktar jag till på bussjäveln, men mina kära vänner är inte lika nykta - de skriker och spelar mobilmusik på högsta volym. 
   Bredvid mig sitter en snubbe mellan 19-25 års åldern. Han säger först ingenting, sedan sätter han så thåström på sin mobil och då hajar jag till. Och han och jag inser både två snart att vi är trötta på mina vänners skrikande till Tila Tequilas craplåt på Annies mobil. Så jag och snubben, (fråga fan inte vad han hette) snacka hela vägen till Gullmars. Han va lätt och schysst att snacka med. Snygg var han oxå insåg jag sen, (jag var väl inte helt nykter). Han såg lite utländsk ut, som jag, så jag frågade honom;
- Så, vad är du ifrån? frågar jag.
- Jag är tredimensionell, svarar han.
- Okej...
- Jag har tre nationaliteter: Jag är Svensk, Kines och Neger, skrattar han.
- Jaha du, det har jag inte hört förut.
Sedan började vi snacka om våra husdjur av någon anledning. Han hade en kattunge som hette Mira, "titta" på spanska.
- Mira? Pff, min kattjävel heter Kurt-Niiiiiils, DEN DU! Gissa om han garva? Sedan vi bilder på kattjävlarna på våra mobilen och satt och åma oss hur söta våra katter var. Schysst.
 
Imorgon är det äntligen helg. Vi i klassen ska till Älvsjömässan - Ung Företagsamhetsmässa. Ska käka me Hamstern, brorsan och Adde innan vi taggar dit. Efter skolan är det repetion i 2h med Teatern, sedan är det hem  - käka middag me tyskjäveln, chilla med Berra Grün och sedan lite senare på kvällen kommer André hit och slaggar över.

Gotta go,

Ciao


Kommentarer
Postat av: your shopaholic-jävel

men det blev inget berrachillande :(( bara SHOPPIIIING! :D

men på måndag eller något :D

2009-02-21 @ 14:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0