Kalla mig konstig och klychéig - I do not fucking care

Hola fuckers,

Fick precis bekräfftat ifrån Hamstern att hon skulle haffa mig
if I were a boy. Thanks man! Haha, but she is one of my friends who likes badboys. Jag har andra sådana polare som drars till sådana. 
  Hur är jag då? Nope, jag är åt helt andra hållet - Kommer en kille och är sådär "Hej jag lever på mitt utseende och tror jag kan få vem som helst"-dryg blir jag torr som en saharaöken. Jag ogillar starkt folk jag inte kan lita på och så gillar jag inte för snygga killar. Kalla mig konstig om ni vill, men ja - jag är konstig.
Ni får tyckta jag är klychéig som ni vill, I dont care, men jag går faktiskt på personligheten och utstålningen. Helt ihållet. Och om killen ser bra ut - är det bara ett plus. En kille som kan snacka, som har en galen personlighet och bra humor - som jag kan ha kul med, det tänder jag till på.

Jag och Hamstern, eller det är nog speciellt jag, har spanat in en snubbe i plugget, han går på vår Samhälle B. Han är rå och rak i käffen och har humor som jag gillar. Han är muskulös, men inte spinkig utan mer biffig och har rakad skalle. Han är inte ingen skönhet i ansiktet, men han har ett sug i blicken - och han är den enda killen som jag är intressad av i skolan. Skillj på kär och intresserad -  vad jag menar är att jag gillar och titta på honom och skulle inte banga på att haffa honom. Och jag kommer fan aldrig ihåg vad han heter! Pinsamt.


Dax att hoppa i bingen,

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

han har flickvän !

2009-02-28 @ 21:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0