Den nya Passiongubben at work - OH LORD!


Hälsningar från min arbetsplats.  Här har ni min chef Abbe - vi spexa till det med en Trisspyramid som hatt på huvudet i slutet av dagen, gissa mycket mycket jag skratta? En av våra kunder tyckte att de skulle ersätta "Jag har passion" - snubben på trissreklamerna till Abbe med pyramidhatten - jag håller med. Detta var mycket roligare.
 
Efter jobbet bar det iväg till gymmet, skönt att komma igång me träningen igen. Nu kommer jag och Adde sitta och jämföra hur mycket vi tränar och de äckligaste måbra-drycker vi trycker i oss. Imorgon kommer han hit, så ska vi chilla och spela lite gura. 

Snackade med Emmolinen på luren idag, första gången jag hörde hennes röst på nästan en månad! Men nu kommer den lilla bäfvern hit på onsdagkväll och så ska vi snacka skit hela natten.

Kom över en skön reagge-låt nu Check out.

Danjah - Oh lord. Riktigt skön låt, folks.


Dra glida, peace.


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0