Nästa helg är det GO GREEN! Nej, jag är inte miljövän...

God evening motherfuckers,

Nu har när jag packat ner alla mina ädra saker i mitt rum - och nu återstår det 8 kartonger i mitt rum. Mysigt. Knappt vart ute utanför dörren på hela helgen.
Nej, detta får vi ta igen nästa helg när det är lokalfest - dresscode; Trafficlight.
Ja nivet, Röd för upptagen tråkmåns, Gul för på G med någon pussy och Grön - KÖR HÅRT MOTHERFUCKER!

Och the Partytrashers är såklart bjudna,
Brorsan och jag. Festen kommer äga rum på lördag, alla idioters (hjärtans) dag, så festen lär vara grön - eftersom alla röda fuckers komma ha knullmaraton med godis och chips. Men det bojkottar jag och brorsan - olikt mig att skippa knullmaration - men jag skiter i det och festar gärnet ist!

Ska ringa fanskapet, brorsan, och berätta lite skvaller...


Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0