If I were a boy och min favvo-lantis



Chris Cornell - Part of me. Dagens spamlåt, och sexig video - både tjejerna och killarna.
Dock sämt upplösning på denna video.

Idag fick jag ingen sovmorgon, igen. Morsan och min kära styvfar skulle väcka mig 20 i åtta imorse. Tack för det, nu sitter jag här helt död.  Ska iväg och träna sen oxå - komma fan däcka vid 9 ikväll - och då har jag ändå druckit fem koppar kaffe idag. 
   Baboschka (min mormor) svängde förbi idag, hon hade sytt gardiner till oss till köket - just nu ser det helt kalt ut i köket. Vi hade de rätt mysigt, snacka skit på ryska. När jag sa något snabbt till Baboschka samtidigt som jag hade Adde på luren garva han fan ihjäl sig för han aldrig hört mig snacka ryska förut. Thanks man. 
  
Adde, min favorit lantis
(han blir i alla fall inte förolämpad när man kallar honom det, utan kan skratta och ta det som ett skämt - inte som vissa andra) kom över sen - så spela vi lite gura tillsammans och sjöng. Han sjunger bra faktiskt! YEAH! Haha.
    Sedan gick vi ner på stan, tog en fika och sen skulle fanskapet träna någon av sina 158 kampsporter han ängnar sig åt. Funtar också på att börja, verkar sjukt kul att slå skiten ur folk. Känner mig fan som en snubbe ibland. Adde snacka om hur stolt han var att han lyckats få in fetaste smällen i magen på en snubbe och sedan en till i soda plexus (hur det nu stavas) och jag tyckte ärligt talat att det var kul att lyssna på. Tro mig, om jag skulle vara en snubbe - skulle jag vara en sån som hade slappa märkesjeans, med BB-kallingarna synliga och en stor T-shit med ngt tryck, hår timmfriserat med gelé och så skulle jag va jättematcho - va ännu råare i käffen än vad jag redan är och så skulle jag mucka bråk bara för att få slå mer folk. Drömkillen eller hur?

Nej, ska träna skiten ur mig nu.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Ella

Skulle haffa dig direkt!

2009-02-24 @ 20:48:13
Postat av: råttbebisen

inte jag! :P

så är tur att du är den du är ;)

shit börja på kampsoprt, skulle passa dig så bra! då slipper du slå in skåpen i frans ;)

2009-03-02 @ 20:55:53
URL: http://fretzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0