Fast i träsket, igen and I still love you Mamma

Ännu en gång staplade jag in i beroendeträsket...
 
.... och nu talar jag såklart om mitt förbannade behov av koffein. Behovet jag kännde ca. klockan nio på kvällen, och även om jag för fan vet att jag inte bör dricka på sent på dagen - så nej. I'm being stupid, again.

Så nu ska jag fördriva tiden....ja, sportlov nu - eller om 5min då klockan tickar mot måndag. Måndag, jag jobba några timmar. Tisdag planerar jag att Adde ska komma hit till vår nya lya och jama lite gura med mig, chilla lite. Onsdag, jobba lite igen and Thursday comes my beloved Emmolinen hit and sleep over! Nu är hon äntligen hemma från El Spania (Maria if I spell wrong - I'm sorry. Feliz Navidad!), så nu ska vi bara catch up och uppdatera oss med våra nya bravader. Tror jag fan har lika många som henne, trots att jag bara vart här - i lilla landet lagom. 
    Sådär, där har ni min planering av veckan - helgen är fortfarande öppen för förslag och om ni har några folks - call me. Apropå SPORTlov har jag skaffat gymkort nu - så nu blir det inget stående i vassen i sommar, so I will join you guys - Hamstern och Adde.

Hamsterns grabb har gaddat sig igen; "Just idag är jag stark" på sidan av ryggen. Schysst Bajen! Whohooo! Asså tattoos är juh fan jävlig hett, speciellt på killar. Hookade upp med en snubbe med tattoos på armarna, när jag var ute med Emmolinen - Johan a.k.a Pricken. Pricken hade massa tattoos på armarna och en übersöt prick på kinden. Han gadda sig första gången vid 15 bast. Sheet. Menmen, då har man juh funtat på det själv - ska man eller inte? Och i så fall var? Man vill juh visa skiten, men också vill jag kunna dölja den - när man skaffar sig ett schysst jobb liksom.

Tillsammans med min älskade vän Photohop, presenterar jag min design som jag skulle vilja måla på min kropp:

Bryta sig loss. Vingarna kan se annurlunda ut - men det är ungefär såhär jag vill ha det, schysst va? Morsan skulle mörda och stycka mig, därav: "I still love you Mamma" under högra vingen. En liten hyllning till min älskade Mamma - because I do really love her.


Nej, nu är det försök till sömn som gäller,

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0