Jag kan låta som en fårskalle och Emmolinens bad experience


Pedagogisk Promenad. Igår gick vi i klassen förbi den lilla djurparken vid skolan; solen sken, jag visa mina kunskaper i bräkande som ett får (tro mig jag är skitbra på att imitera ett får).

Nu sitter jag här i soffan och invänar att börja skolan, inte för jag hoppar av glädje att gå till skolan - eftersom jag slutar vid 17.00, vilket inte är så refeshing.

Igår skrev Emmolinen på fejan från Madrid där hon ska vara de närmaste veckorna. Jag hoppas att hon har det bra och att inte hennes värdfamilj är schysst - inte som kärringen hon och jag bodde hos när vi var på Malta.

- Ja, jag har juh bad experience av paeja och värdfamiljer - så vi får se hur det blir...

Miss you darling! Feliz Navidad! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0