Ett vandrande medicinskåps bekännelser

4 alvedon, morfinbaserad hostmedicin, 1 Rell bull, 2 koppar kaffe senare...


Urban Outfiters.
Efter en rätt ok dag i skolan med tanke på att jag är ett sjukligt vrak (efter Mr Naturarens diagnos har jag fått flunsan) så drog jag med tyskjäveln på stan - den här boken med ett penishål rätt igenom i hitta vi på Bibloteksgatan, sorry folks kolla inte priset...


Vi hittade inte kille som ville demostrera  "Penisboken" för oss. Så Tyskjäveln ryckte in med ett finger. Schysst bok asså, synd att man inte va kille asså.
   Ja, fan att jag inte va kille asså - då hade jag sluppit ha mens oxå nu när jag är sjuk och ett fucking as!

Tyck synd om mig.


Nu ska jag gå och sätta på lite Fairtrade-märkt Chai Te  - Morsans kommentar till när jag köpt Fairtrade:

- Du borde inte nog inte ta mer mofin idag....              HAHA morsan är fan för skön.


Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0