Att smälta in som trädkramare i 10 min


Brorsan "Trädkramarn". Jag, brorsan och Hamstern har alltid lika kul efter Engelskans Pedagogiska Promenader, då vi alltid får 10 min rast.
- Vi måste smälta in i trädet..viskar brorsan. Jag vet, vår humor är skitkonstig.

Nu har jag kommit hem, börjar plugga på läxförhöret om gamla mossiga och dammiga svenska författare på torsdag - skittråk...men måste göras.
   Ska nog bara chilla nu, klockan närmar sig sju, och då börjar tv-programmen som är bra.
Klockan 21.00 i SVT1 börjar Andra Avenyn - MISSA FÖR FAN INTE FOLKS!

Ska smutta vidare på mitt käffe, min fjärde kopp idag...fail...och bli fet,

Bye fuckers,

Ciao

Kommentarer
Postat av: miniefuckinbrain

åååh det var spännande igår med AA! :D

2009-02-04 @ 09:15:43
URL: http://fretzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0