Grinchen har ordet ute i helvetet

Tebax vid tangenterna,

ÄNTLIGEN är julen över! Ja, jag heter Grinchen i mellannamn. Jag hatar alla högtider och speciellt julen. Den är överexploaterad, överskattad och överambisiös. Och tala inte om mellandagsrean - det är ett helvete på jorden.
   Julen kan vara rolig om man har en stor släkt att fira den med - men min släkt är; Jag, min mor, min baboschka, min styvfar och min styvbror som är lika gammal som min mor. Fem personer vid ett bord - nice.

Jag var faktiskt ute i helvetet idag. Mellandagsrean. Jag och mor var ute och skulle köpa nya stövlar till mig eftersom mina gamla blev det hål i - efter ett år. Mor var inte så glad på mig när hon såg de gamla stövlarna.
   Men allvarligt! Jag vet inte hur många helvetesaffärer vi var i - varför görs alla stövlar till plattfotade människor?! Inte nog med att jag måste pinas för mina breda höfter när jag provar jeans, som bara anpassade för plankor - nu pinas jag för mina höga vrister när jag provar skor! Vad är detta!? Jag har inte så stora fötter på så sätt att de är breda eller stora - men jag har höga vrister, och då ska alla helvetes skor vara så låga att jag inte kan pressa in min högavistsfot! Fy skäms modebransen!

Min mor är rolig hon- Vi gick in på Gina för jag tänkte köpa ett par mörka legginsjeans (eftersom jag inte var emotionellt inställd att köpa vanliga) och sen kommer hon med en svart skinkjol och en svart kort jacka me massa nitar. Sedan när vi går ut ur affären säger hon "Ja, nu kommer du se ut som största bitchen me de här nya kläderna!". Jag kommer ihåg på min B-day när vi var och shoppa när hon kom men en klänning som var ormskinnsmönstrad och sa "Men den här passar ju din bitchiga stil!" Tack mamma...

Snart är Dagen med stort D här - och jag talar inte om nyår - KRYSSNING MED BRUDARNA! Allt jag säger är:
- VI SKA FU-KA UUUUUUUUUUUUUUUR!

Later,


Ciao.


Kommentarer
Postat av: Anonym

FAKKKAAAAAAAA!!!!!! / schäbib, mini baboschka moahahha

2009-12-28 @ 01:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0