Måste röka på & skjuta mig själv för att lösa uppgiften, tönt

Mina kära läsare, här kommer en uppdatering från Busch-eeeeeeen! (som jag och Timon brukar säga)


Vädret är så mycket som att himmelen är stålgrå, marken är kritvit och temperaturen är jag-fryser-fittan-av-mig kallt. Nog snick-snack om vädret.

Jag sitter är återigen med plugg, trots att det är lov. Dock är ämnet inte lika långrandigt som förut. Religionskunskap, och uppgiften är att vi ska skriva vår egna "Religion". Vi har fått ett antal givna frågor att disskutera kring och allvarligt kolla det här:

- Livet efter döden - vad händer när vi dör?
- Meningen med livet - vad går mitt liv ut på?

Bara ett par av de frågor
vi ska dissuktera kring. SKÄMTAR DU MED MIG? Hur fan ska jag veta? Ett, jag tror ärligt talat inte det faktiskt händer något när vi dör och TVÅ, är inte meningen med livet det som alla människor sökt svar på i evigheters evighet?
Jag säger bara att det är tur att jag har två koppar kaffe i beredskap. Ärligt talat tror jag att jag skulle behöva en jonit också - då skulle man kunna kanske komma på de flummigaste svaren på dessa frågor.

Men okej, jag är inte ateist om ni trodde det - jag är troende kristen, om jag nu ska kategorisera var jag ligger någonstans i min tro.

Från en sak till en annan - har börjat lyssna mer på kent igen. Lyssnade mest på deras gamla hits förut, men jag har upptäck, eller nej, jag blev introducerad till deras nya album i veckan och fastnat för den här låten:


Töntarna - Kent.

Stäng er i väggen som tycker Kent är EMO-musik! Jag lovar att ni kommer tycka att den här låten är catchy.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0