När det goda humöret tar slut & Mördar Anders får mig att skratta


Mödar Anders - Cornelis Vreesvijk.

Cornelis, varför lyssnar man inte mer på honom?
Han är juh störtskön! Lyssna på texten, det är inte ofta en låt är catchy och får en att skratta. Tamigfan!

Japp, tillbaka i stan - i mitt rum utan det förbannande fucking kuksugar seg mobila bredbandet. Och nu är det också slut på friden, päronens semester är slut, och där också mammas goda humör. Igår skulle hon vara onödigt irriterad och sur, jag kallar det: Semesterslutdepression.
   Nu ska morsan också packa upp alla flyttlådor på en gång här hemma, vi packade upp från kl. 18.30 till 10.30 igår kväll.
- ARBEITEN! SCHNELL, SCHNELL!
....ja, Gestapo *host* mamma whatever you say...

Mitt nuvarande tillstånd är allmännt stressat och förvirrat. Jag har massa ärenden jag måste ränna, gå till kemtvätten och lämna in min kavaj, träffa Tysken för hon har mitt legg och bankomatkort, träffa Ännie...bajsa. Dessutom anledningen till varför jag är förvirrad kanske jag ska träffa en rysk, förvirrad pojke.
Kan inte människan fatta att dubbla signaler inte är dubbelt så tydligt? Dorak.

Nope, I'm checking out folks.


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0