Om Emmolinen skulle vara en låt skulle den heta FAR AWAY


Closer - Nine inch Nails.  Nej, jag är inte emo, men jag älskar den här låten.

Gick upp 07.40 idag....haha. Nej, jag blev väckt, trodde ni på allvar att en förvirrad tonårning som jag skulle gå upp tjugo i sju själv? Nej, mina favoritföräldrar väckte mig. Dels för att hanverkarna skulle komma, igen och dels för rörmokaren skulle komma och konstatera att de måste beställa grejer för att göra jobbet....imorgon.
Så då är det upp me tuppen, igen.

Igår kom jag hem efter spöktimmen efter att ha tillbringat kvällen hos Tysken. Käka och drack gott. Träffa hennes syskon tillslut, jättegulliga båda två. Moa, en liten söt glädjepuff och Hampus en riktig cooling som spelar i Arlanda Jets.
- Spöa skiten ur Stockholm Mean Machines när ni möter dem!
Efter en tyska maten spela vi Stat, land und füss. Såklart vann tysken och den stackars ryssen förlora stort.
     Idag ska jag träffa Emmolinen, vilket lär bli sista gången på ett låååååååååååååååååångt tag. Buhu. Den ska den jävlen lämna mig här i huvudstaden för att flytta ner te snobbarna i Båstad. Planen för oss idag är att se "Sommaren med Göran" sen får vi se var dagen bär oss.

Peace out folks.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0