She took my hart, I think she took my soul

 
Closer - Kings of Leon.

Igår när jag var med Emmolinen, sista gången på ett tag, snacka vi lite om ditten och datten. Så ska om att hennes kompisar Anna och Anna - ja, de heter Anna båda två, blir alltid en aning förvirrat när hon ska återberätta vad hon gjorde tillsammans med dem.
- När jag, Anna och Anna gick ut...och då gjorde Anna det så att Anna skratta... you see? 
Men hon sa i all fall att Annorna gjorde en dikt till henne eftersom hon ska åka iväg. Och först tänkte jag att jag skulle kontra och göra det me, men sen - varför ska jag göra likadant?

För allt jag behöver säga är:

Jag är din bästa vän.

P.S I love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0