Vänskapens tumregel - Tillit

Tillit.

Tillit är allt för mig.

Om du är min vän, då begär jag en sak: Tillit.
Du som är min vän, du vet att jag alltid ställer upp för dig.
   Du kan ringa mig mitt i natten gråta hjärtskärande och jag kommer vara där, jag kommer lyssna på dig.
   Vi kan ses över en fika, och du kan klaga över att du köpte en storlek för små jeans för 1000 spänn.
Eftersom du är min vän, då är jag alltid där för dig. Även om jag kanske inte förstår, känns det alltid bättre att dela smärtan med någon. Eller hur?
Att gnaga på kännlor inom sig har aldrig varit hälsosamt för någon.

En tumregel:
Om jag ger dig mitt hjärta, då förmodar jag också att du ger det samma till mig. That's what friendship is all about -aight?

Jag antar att alla normala människor med vett i huvudet tänker likadant som jag:
Du kan inte ha kakan och samtidigt äta den. 

Men om du missbrukar mitt tillit: Welcome to hell.

Då är du vaporiserad.
Du är bortraderad från mitt minne: Du finns inte längre i min telefonbok, alla dina sms är raderade, alla bilder på dig -borta....och mina känslor för dig blir likgiltiga.  

Nu har jag slängt mina gamla tofflor, så nu ska jag gå och lägga mig med ett leende på läpparna.
Kom ihåg; Skratta.

I'm out bitches, that's all for tonight.

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0