Efterlyses: Coffeaddicted-maniac

"Ställerupp, hur låter en hund?  -säg VOFF!"

Dagens låt,
så jävla meningslös text, men de går juh inte att inte gilla den!

http://www.youtube.com/watch?v=lpX0mxgQ4Js

Lyssna och känn hur ni diggar med.

Be right Back, ska sätta på lite Käffe.
Så. I'm back baby.

Asså jag förstår inte, jag började dricka käffe när jag var 13, so I'm stuck in the shit - shortly you can say I'm addicted.
   Jag var känd i högstadiet som kaffedrickare, kaffenarkoman i ettan på gymnasiet och nu igen i tvåan: 
coffeaddicted-maniac.
   Det gick så långt i nian att min lärare ringde hem till min mamma och sa;
- Ja, din dotter bör nog titta över sitt kaffedrickande.
Jag lovar, min dödsorkak kommer vara baserad på koffein -belive me!
   Jag har många kompisar som dricker kaffe, dock ingen som har en såndan här stor passion till kaffe som jag har.

Efterlyses:
Du, person där ute som delar mitt kaffeknarkande -hör av dig så kan vi ta en fika med kaffe och dela vår passion!

Jamen jahi jaho, vad för mer skojit kan jag intressera er med mitt liv?
...
..
kanske inte var så mycket mer.

Tack och hej så länge,
nu ska jag keep on to my addiction!

Bye bitches.

Kommentarer
Postat av: teddds

hej kaffe-beroende!

vi kanske kan ta en fika och dricka kaffe så kanske vi kan bli bästisar!

eller det är ju vi redan, men då blir vi det en gång till! :))

får jag chans på diig? hahahaa <3

2008-10-14 @ 23:07:34
URL: http://fretzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0