Jag dissar Antarktis kelgrisarnas biografi

Så, med koffein i kroppen och halvt trött, så trött att ögonlocken är lunga men du vet att när du lägger dig igen kommer du vara så pass pigg att du börjar tänka på annat istället för att koncentrera dig på att sova - så känner jag mig nu. 
   Nu ligger jag när i sängen och tänker....på bekymer jag har  och på rätt meningslösa saker som:



Alltså seröst?
ONDA PINGVINER - antarkis kelgrisar slår tillbaka av Elia....någoting, jag ser inte för en REA-99kronors lapp är ivägen.
Men seriöst vem är denna Elia-hej-jag-är-en-pårökt-prick-som-trodde-att-en-bok-om-pingviner-med-motorsågar-skulle bli-mitt-stora-genombrott?
   Pff, genombrott? skulle inte tro det va, annars skulle väl inte en REA-lapp stå på den och Akademibokhandeln skämnas så mycket att de överhuvudtaget tog in denna bok, gömma den i en vrå där bara konstiga jag hittade den.
Och skatta över vad detta är för skit.

Laughing Without Sound - som M. skulle ha sagt.

Bye bitches,
nu ska jag göra ett uppriktigt försök att sussa.

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0