Leka skogsmulle eller vara social?

Hälsningar från Helvetet

Nu är det helg igen, nu är det helg igen, och nu sitter jag på landet (a.k.a Helvetet)

Mina föräldar är lite tröga och paranoida,
   Vilken 17åring tycker det är kul att åka till sitt landställe -ÅRET OM!??!
Jag slutade tycka det var kul när jag var 12, och det är fem år sedan. Mina päron är lite tröga som inte inser att jag sluta tycka det är kul, sedan undrar de varför jag vill stanna istan.
Hm...låt mig se...
Leka skogmulle på landet och glo in i väggen ELLER stanna istan och vara social med mina kompisar?
Hm....I wonder...
och så tycker de tydligen att jag inte är kapabel till att vara hemma själv,
-Du är för omogen för att vara hemma själv, du klarar inte av att sköta ett hem.
Översättning:
- Vi litar inte på dig, vi tror inte ens att du kommer vara hemma, eller ha hemmafest och slå allt sönder och samman!

Vaedo?
Jag är en fin flicka inte skulle väl jag hitta på sådanna hyss? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....

nästa helg då jävlar,
då ska jag stanna hemma....


ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0