Vara Kattig, Kravmärkt och döpt efter Avföring - GÄLET!

Här kommer en uppdatering av min galna kväll med min jevlfa Tyskjävel:





































Här är jag inne i Tedds rum, Smokar lite och med min fördrink i handen.



På middagsbordet låg Tedds gamla "MIna vänner"-bok en sån alla hade på sexårs.
OBS! "Jag vill bli HÄST!



Tedds hade även inkluderat sina gosedjur som hennes bästa vänner
Låt mig persentera: SKITY!



Ehum...jag åt då Spagellti och Köttfärssås...Tedds ja...hon skulle va kattig med Zune och Luzifer
och käka Kattmat
"Smaka! Det är faktiskt gott! Det är med oxkött!"



Inte nog med att Tedds döpte sina bästa vänner till avföring, hon leker lite kinkiga lekar med dem också...
"Hjälp!" sa Findus



Vi avslutar denna kväll med att kolla i vår "Memory-box".
I ettan roande jag mig med att rita karikatyrteckningar...
"Hosen som Flower-Power Taliban!" (Obs! Abbas skrev pratbubblan)



...och till sist den berömdaste av dem alla: Teckningen av min Ekologiska Naturlärare,
som vi alla tyckte så mycket om!
I tankebubblan: "I <3 Max" Jag tyckte han favorisera min bror...


Ja, en Gälet skön kväll, sedan kom Fredde-fjällis som agera fyllechaffis hem - tack för de Fredde!

ps. Jag har inte glömt Kaffet - så lätt kommer du inte undan!


Dax och glida,

Ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha

2008-10-29 @ 17:34:45
URL: http://daros.blogg.se/
Postat av: tedds

hihiii älskar kvällarna med dig!

2008-10-29 @ 18:23:37
URL: http://fretzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0