Ett hjärndött spel med löjliga regler

Måndag,
En timme kvar till Tisdag.
  
   Dagen har flutit på bra, trots att jag fick gå upp halv sju och kom 45minuter för tidigt till Enskede Rakethall, där vi skulle tillbringa 2h och spela det hjärdöda spelet; Badminton.

- Jag suger inte Maria, jag blev bara dålig när du kom...


Under lunchrasten satt jag och tjejerna i paralellklassen och snacka om olika Regler.

Som ni vet så kretsar allt kring mobilen.
... Vad?
Jo, det är så.
   Varje gång man köper en ny mobil ska det bli ett jävla rabalder.
Man ska den senaste Appel iphone 3G - makapär turbo 6737, 738 GPS...jada, jada. 
SEDAN ska man berätta för alla att man införskaffat sig en sådan:

>SMS SPAM<

- Hej nu har jag en ny mobil!

men inte nog med det,

>MSN ONLINE<

Stace - nu har man en ny mobil

...och varför inte slå upp det på Fejan också?

Stace is NY MOBIL!

Ehum, jo det var inte det jag skulle säga först; REGLER var det.
Jo, en av tjejerna i Annies klass sa någonting som jag också tänkt på, som är så löjligt egentligen.

Stace presenterar:

Mini-guide över regler för hur vi smsar


1. Börjar jag skriva, så får jag inte börja sms igen -då är man du en stalker.
2. Om personen inte skriver "puss" i slutet av smset, kan inte du göra det sen när du svarar  -då är du för "på"
3. Om det tar tid när personen svarar, då måste du också ta tid när du svarar och du får ABSOULT INTE skicka ett sms till där du skriver "Hallå???????????????????????" -då ÄR du en stalker

Visst är det töntigt, men erkänn nu. Det ligger nått i det, för visst gör ni också så? 
Jo, kom igen

....lite? 


Kommentarer
Postat av: Kriii

haha joo, de liggar något i de asso :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0