På den gamla goda tiden, tyskjävlar, låtsasfukt och NEEEEEEXT!

Nu vill jag tilldela mina hjärtan en bild som ligger tryggt i mitt hjärta



Emmolinen.
Den gamla goda tiden då vi shekade assen på dansgolvet i Söderbykal.
Cidern gled ner så vi blev rosa om kinderna och HB:n i Mcdonalds-muggarna smakade rövhål - men vi ägde!



Tedds. Min jefvla tyskjävel som jag ägde hela Kauf Beuren med. Vi ägde Pic, vi ägde Tag und Nacht,
vi ägde Carlos - HERE WE GO!



Annie. Från sofforna på L'Es myntade vi vårt uttryck "NEEEEEEEEEEEEXT!"
Det här var kvällen då vi nextade och playade allt som rörde sig! - and now NEEEEEEEEEXT!



Bror. Vi som skiter i vad alla tycker tillsammans "Nä syrran, nu skiter vi i det här
och går och käkar låtsas-frukt!". We allways rock this places - as we did here!

Det är ni som håller ihop mitt hjärta, med era minnen och er själva!

Från mig till er - Jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Claug

Det känns som att jag gör det aldelles för mycket..

2008-10-27 @ 23:08:56
URL: http://claug.blogg.se/
Postat av: annie

haha, ja nu är du lika fri som en fågel som jag ;D neeeeeeeeeeeeeeeeext!

2008-10-28 @ 01:56:52
Postat av: Tedddds

Ich liebe dich auch meine BESTE freundin! <3

ingen kommer ta din plats

2008-10-28 @ 13:10:47
Postat av: emma

haha aaw<3<3 :D

and we keep on shakin our asses :D next stop: birka paradise :D:D



<3<3<3<3

2008-10-29 @ 12:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0