Min berömda Krökarpytt



Lunchtime.  I'm the master chef har tillagat : Bränd Pytipanna aningen drängt i kethup.


Reccept:

Gå ner på ICA köp en påse "Krögarpytt" , sedan går du hem, öppnar påsen slänger ner skiten i stekpannan, går i väg te datorn, laddar ner en film, surfar lite till, sedan går du tillbaka till köket - då är pyttipannan lagom bränd.
Tillslut häller du ner skiten i en djup tallrik och smäller på ett ton kethup sedan - KLART!

Jag vet, fan va äcklig jag är...men det är juh så gott! haha

Ni som har käkat bakfyllekäk hos mig vet hur god min krögarpytt är! - aight?

Kommentarer
Postat av: Anonym

AIGHT! ;)

2009-03-03 @ 19:38:42
URL: http://fretzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0