Mitt hus såg ut som ett helvete - men nu är jag på väg till Paradise

Nu jävlar, vilken sjuk kväll och natt!

Kvällen börjar hemma, Baboschka kmr över och vi snackar med ryskt temprament. 
   Strax innan nio drar jag ut, skulla träffa Marrurra, Ella-elläh och joel i Gullmars. Vi skulle dra iväg till Marurras polares 18års-fekke i Sandsborg. 
  Allt går bra, vi kommer in på festen, utan att vara med på "The list", stället är smockat och de spelar rätt crapig hip-hopmusik som man inte riktigt vet hur man ska dansa till. DJ bytte låt var 10 sek - jag ba : What is his problem?
   Trots att jag bara kände typ fem pers så hade jag kul och dansade trots den crapiga musiken och byttes ut var 10 sek.
Sedan ringde någon polisen för att det var för högljudt, så vi drog vid 12 rycket. Jag, Joel och Ella-äällah tänkte dra till mig och köra lite efterhink eftersom natten var ung.

Vi kommer fram till det här:

Halv ett  på natten - mitt hus står i brand.
PANIK! Polisavspärrningar överallt och får inte komma hem.

Kvällen slutar precis som den började - med Baboschka. Jag sov över hos henne i Bredäng. Det roliga var när jag kom till henne var att jag blev så jävla fyllehungrig! Så Baboschka ställer sig kl.2 på natten och lagar mat åt mig ehe...

Men oroa er inte, huset står kvar och de enda som e jobbigt är att de stinker rök i lägenheten och det är vattenskador i vardagsrummet.

- Vilken Fredagskväll va?

Nu ska jag parta vidare - nästa BRIKA PARADISE!

ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0