Ett nytt sidenfodral, två potatisgrisar och en byracka vid namn TEQUILA

Nu är Bakisdagen här och Stace är: Bakis.

Jäkla schysst helg i Bega me Emmolinen och raggargänget.
   Dagen börja i Täbycentrum  där jag och Emmolinen köpte kläder till mitt nya jobb. Desutom hittade jag en nyårsklänning i siden - Mörklila ashet på mig, den har skitschysst urringning också, utan att se trashigt ut såklart.

Dagen rullar vidare och jag lagar med min fantastiska kokkonst nudlar med micrade köttbullar till middag. Senare mot kvällen trampar jag och Emmolinen iväg i leran till Emmolinens klasspolare Jenny för att förhinka för att sedan åka iväg till en fest i täby.
   Så sitter vi där 4 singeltjejer, Jag, Emmolinen, Jenny och Sandra röker vattenpipa med persikasmak, men det smaka mest vodka och lakris - Jenny la vodka istället för vatten i vattenpipan, så det blev väl en VOKDApipa - mycket ryskt haha
Sedan körde vi någon groggspel som kallades för bussresan, fatta ingenting med, gjorde bara som alla andra sa åt min att göra.
- Nu dricker du 15 klunkar för hon la ett kort och hon också...
- Jaha, ehum....okej *glunk*
   Sedan händer juh det som inte får hända, Emmolinen och Jenny tog en cider när vi satt på perongen till Roslagsbanan och då kommer två civila potatisgrisar och tar ALL vår hink.

Men sedan kommer räddningen! C. ringer och Andersson han skjusar oss tillbaka till Jenny så vi bunkrar upp igen och våldgästar Rubert inflyttningsfest. Fy fan vilka sköna människor jag träffa, så jag skiter i om jag blev kallad för Tanja hela kvällen. 
   En snubbe som hette Oskar som jag var ute och puffa med, som också var granne till Rubert visa mig sin hund Vet ni vad byrackarn hette? TEQUILA!
- Det är inte det enda djuret jag har!
- Vad har du för andra djur då?
- Två ormar.
- FYFAN! vad heter de då? Baccardi och Prips blå eller? HAHA
Jag vet, min humör är extremt bra när jag är fullipill
 
Nu ska jag äntligen sussa och hoppa i bingen!

Ciao fuckers.


Kommentarer
Postat av: tyskminen

haha si si siera tequila! cd'n följer garanterat med till Rhodos! ;D

2008-12-25 @ 23:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0