Häxjakt, Trion och kodisen som gick upp i rök


Fredag. och jag sitter framför datorn och bloggar

- Why??
För att alla ska vara tråkiga och kolla postkodmiljonären och idol.

   Vanlig seg dag i skolan, käka på mysiga Östervalls med Bror, Ella-ellääh och sur-Mariat. Mysigt värre.
Jag och Bror köpte nya Moderjord-pinnar och drog iväg till Dramaten - som vi efter mycket sinnesförvirring hittade tillslut. På Dramaten bytte jag biljetter till Hamlet till om två veckor - tanken var att jag och morsan skulle gå på Dramaten på tisdag, men hon ska iväg till Moskva med jobbet.
   Jag och bror drar vidare, jag känner hur kodisen gått upp i rök och han skulle göra ett ärende på banken och jag kastar mig ner i väntestolarna och stönar att "MY FEET HURTS!" och personalen kollade på min som om jag vore retarded - vilket jag kanske är...
   Och iväg vi gå, drar hem snabbt sedan åker jag i väg till Timon i gamla stan. Hela teatergruppen skulle komma för vi skulle kolla filmatiseringen av pjäsen "Häxjakt" som vi ska spela upp efter jul. Och det skulle me att vi var fyra pers. Roligt värre. Ja, vi hade väl det endå kanska nice - trots att filmen var det värsta i tristess jag sett. Sorry, J. men jag har ångest att vi ska spela upp den här pjäsen. Men vem vet? Teatermänniskor är trots att TEATERMÄNNISKOR och vi är väldigt kreativa och vi kanske lyckas göra nått kul ut av det
Trion: Greve Gyllenbubbla (jag) , Timon (Sandra) & Pumba (Maja) är alltid gälna tillsammans!
WE BRINGING SEXY BACK -YEAH! 
  
Så här slutar kvällen - slötittande på TV och ett glas vin till middag

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0