Bakisdagen då jag fick kristall i foten

-Hur stavar man usch på mobilen?"
-U-S- C-H kanske?
-Mäh, det funkar juh inte!
Citerar bara en bombad brud på Pizzerian jag och brorsan käka luch på idag. Först började han garva och jag i hack i häl. Krokade människor är så roliga.

Paradise var fantastiskt kul
som vanligt. Buffé, förhink i hytten och sheka ass on the dancefloor all night long!
-Jag vill ha Pricken!
- Haha you will get him!
and I did. Mhehe. 
  
Söndagen bör döpas om från vilodagen till bakisdagen. När vi kommer hem från Birka möts jag av att mina kattjävlar sparkat ner min gamla speldosa i kristall så den gått sönder.
Och tror ni inte när jag ska städa upp skiten att jag trampar i en skärvorna?
Jovisst gör skitungen Stace det - och nu haltar jag runt på kryckor. 

Nu ska jag vara lat och inte orka skriva mer

Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0