Nu är jag lost...eh..huh...hmmm..jaha.

O'Yeah,
Tjena!

Stacie här,
och nu e jag totalt lost i denna övertekniska bloggsajt som jag inte lyckats klura ut hur man ska använda...än i alla fall.
-You watch me! Jag kommer säkert på det tillslut.

Jaha, vad ska jag dela med mig av nu?
Jag sitter här vid min laptop, skriver och fungerar på om jag egentligen kan min Naturläxa tills imorrn...
Nä, får plugga lite mer sen. NAT! eller jo.

Ehh...idébist. Brainstorm...mat, mat, mat, jag är arbetslös...hitta ett jobb...hata Frans...

Så, hata Frans. Eller okej, hata är ett stark ord, starkt ogillar. Asså för er som inte fattar nu, så är inte Frans en person (stakars den jäkeln som faktiskt heter det...) utan min skola. 
Jag och min bror Max, eller ja han är egentligen inte min bror inte biologiskt sätt men vi är skitbra polare och vi beter oss som om vi vore syskon, men saken är den att vi funtar på att skippa Frans i tvåan och byta till Jensen.
Vi tror att det skulle bli bättre för oss  f.d. Flummskolebarn, som vi blir kallade för.
Sorry, det är Kunskapsskolans och L'Estradskas fel att vi är som vi är.  

Fitta! Jag måste öva på min Power-point presentation till Info&layouten...serre, Frans vill ta livet av mig! Jag skojar inte, jag lovar att lärarna vill att vi ska gå in i väggen...typ...
Haha, det leder mig in på att Tedds presentation på info&layouten handla om stress, 
Tedds: Ey, Stace, hur mycket stressar du?
Jag: ...asså jag stressar inte när jag sover.
David: haha men hon är juh stress-drottningen själv!
Sad but true.
Vems fel? Frans fel.  och min anti-planerings fel.
fem prov förra veckan, och fyra innan det. och två läxförhör och ett föredrag denna vecka....stress?!?

Jag: Bror, nu är bägaren måttad, eller hur säger man? full? äh! nu är bägaren fullmåttad! we leaving fucking kuksugar Frans som suger alla ballar ivärlden! hästballe, fårballe, råttfiskballe! Fuckit, vi går till en flumskola, fixar MVG i allt sen ska vi skratta åt de andra och säga "Ha! jag kom in på högskolan för jag gick i en skola där de lönar sig att plugga!"
Bror: Hahaha hell yeee!


fuck it motherfuckers, I'm out!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0