Gasen i botten och mitt Raggar-namn.

Yo,

Underbar shoppingtur igår, gick åt många kulor där me mammsen, sen drog vi på thaikrog och keka middag. sooooft.

Nu ska jag snart iväg te Emmolinen i Åkersberga, men den jäveln har inte svarat på mitt sms och mina två samtal, så jag vet inte om hon slutar skolan än.
Får se va de blir ikväll, vi snacka igår om att vi skulle förkröka hos Jenny sen åka vidare me hennes Rääggisch-polare i deras bilar...och som i alla fina raggargäng har alla små fina smeknamn
mitt?
Tanya.
kul?
Nej.
Det finns en fin historia bakom det, vi åkte och crusa runt i berga på kvällen sen körde dem med gasen i botten på E4an i 210 ner till stan. Målet var att åka till Malmskensgatan (eller hur det nu stavas) a.k.a "horgatan" för att peka och skratta åt horor.
Sedan visste killen som körde oss att en hora heter Tanya, och då ska Emmolinen skämma ut mig genom att skrika i den öronbedövande i bilen
Emmolinen: Stace mamma heter Tanja! HAHAHAHA
Jag: ....-.-

Sen dess: Tanya. kul. 

ahhh, kan hon inte svara på mitt sms snart???

jaja, I'm out.

Bye bitches.
 

Kommentarer
Postat av: emma

TANJA!!!TANJA!!TANJA!! :D

2008-06-03 @ 19:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0