Dubbelmoral och festlukt i på en bakgata


Vakna halv nio för att gå upp till Info&layouten för att hålla mitt presentation om rökning...

Dubbelmoral är inte dubbelt så bra.
Äh vafan, jag kom inte på nått annat...klaga inte!
Jaja, jag röker själv, men man kanske skulle ta och trappa ner. Fast det är fel årstid för att trappa ner; sommar, sol, uteliv, uteserverigar en öl och en cigg i solen ahhhh....

Det har vart så sjukt varmt idag för stackars ryssen Stace, suttit mest i skuggan med tungan ute och handen fläcktandes framför ansiktet. nicht-ahhh....
  
Jag och bror drog sen, efter Idrotten, ner till tanto och gick till Horstulls 7-eleven och chacka en glass var. Sedan när vi skulle fly den gassande solen genom en bakgata, känner vi lukten av öl.
Bror: De luktar feeeest!
Jag: Ja, fyfan.
Sen ser vi att en lastbil har vält omkull flera flak öl och cider och två killar och gnisslar tänder och kliar sig i huvuvet, ingen tvekan om att de vet att de har lite jobb att göra.
Bror: Vi frågar om vi får ta!
Jag: Hehe, gör det du.
Bror: Jag bangar inte!

Men tyvärr folks där slutar historien för att vi banga på det i alla fall sen.

Nu ska jag iväg och köpa sommarkläder med morsan.

Later, Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0