Ett ord på Davidska och inga tillsattser

Gokväll,

eller god natt? klockan är juh faktiskt 1.00 nu, men god natt säger man juh när man lägger sig....hm änyway.

Saker börjar klarna nu,

1. Nu är det sommarlov och som de flesta tycker jag det är underbart. Slutade i tisdags, men jag fick gå tillbaka till skolan på onsdag och göra det fucking omprovet i svenska....kul?
Ja, faktiskt!
Nämligen så här; Jag och polarna drog te kungsan kolla sveriges öppnings match mot greece och de vann (som nog alla vet) skön kväll helt enkelt! förutom att mina skor, eller högerskon blev nerdrängt i öl efter Abbas och David hoppa jämnfota med sina öl i handen.
Näjs?
Nja.

och sen föll min urinblåsa sprängas pga all öl jag hinkat. menmen, jag lever och mår bra nu!
Onsdag, jag kommer till skolan kl.9 som jag hade avtalat med min sv-lärare och gör mitt omprov, dock lämnar hon mig ensam  i klassrummet och 1h senare droppar David in,  för att göra sitt omprov och efter 1h skrivade och lite jag-har-knappt-sovit-nått-och-jag-är-bakis-humör så börjar David göra hål i ett papper så att det bildar ordet
BÄFVER
dvs. bäver, men så Davidska heter det BÄVFER och för er som inte fattar så är det David svar på allt.
Hur mår du?
BÄFVER!

Är du hungrig?
BÄFVER!

Vill du gifta dig med mig?
BÄFVER!

ja, ni fattar.
sedan lägger han det på overheaden brevid honom och tänder lampan sedan ropar han;
BÄFVER!
så varje gång nån av oss sa BÄFVER! så tände han lampan. och detta var hysterisk roligt med tanke på vårt tillstånd.
1h senare droppar Abbas in som är ännu mer bakis och kört en heldygnare in och jag sitter och skriver febrilt för jag vill bara bli klar och David sover på bänken.
BÄFVER!

2. Jag börjat jobba hos Abbe igen, jobba igår...eller förigår. Rätt schysst. plus att jag ska på jobbintervju på måndag, ett serverings jobb på Flatenbadet. rätt näjs va? ligger precis vid vattnet. Jag hoppas jag får det!

3. JAG KOM IN PÅ JENSEN! Jag är så FUCKING FITT GLAD! ni fattar inte! mina dagar på frans är över! YEAH! och de bästa är att idag smsa bror mig och sa att han också kom in! Vi tillsammans på JENSEN! YEAH!

4. Jag kom precis hem från Johannas från min teater 18års fekke, rätt chill. Jag har juh alltid haft en bild av att festa gärnet på 18årsdagen, men vi bara chilla. Drack lite, men måttligt. Skön stämmning, ni förstår vi teatermänniskor behöver inte tillsattser som Alkohol för att ha kul. Vi är alltid lika Sajk iaf...hehe. Nee, men jag trivdes med att det var så lugnt och vi i teatergruppen har alltid en skön stämmning så det känns alltid bra! 

5. Jag ska träffa Älsklingen snart<3 


Nu alltihop ska Stace lägga sig, imorrn är det upp och åka Ålandsbåten med gubbsen och tantsen på landet,
vår årliga tradition på landet. 

Ciao
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0