En skållad råtta med saker att göra

BÄFFFVVVEEEERRRRRRRRR!

Things are going in the right direction!

Min sommar kommer nog inte bli så pjåkig trots allt!

För typ 2 veckor sedan var allt bara en helt fucking mess;
nothing to do, no job, no money, no fun...well you get it.
men nu, två jobbintrevjuer på en vecka! 
den i tisdags var OK, ägaren var lite hyper, men stället verka endå okej. Det var inte liten uteserving vid ett bad med glass, korv och skit, dock ganska schaskit betalt. But it's a job rajjt?
Män, det are ingen rummbaa!

min humor asså...hm.

Jo, men sedan i förigår när jag är i Gallerian me Annie, så ringer de ifrån mitt gamla caféhak vid mariatorget, som jag sökt jobb på för evigheter sedan och frågar om jag vill komma på intrevju!

TROR NI INTE JAG BLIR GLAD!??!?!?
SOM FA-AN!
 
var där idag, och ska provjobba på onsdag nästa vecka! WHOWHOWHWWHWIOOOO!

Som sagt, jag trodde detta skulle bli en stillsam sommar med NADA to do, but jag har sprungit som en skållad råtta enda sedan jag slutat plugget. 
Gick upp 8.00 idag, igen, och skulle iväg till JENSEN för att gå igenom vissa saker eftersom jag ska byta dit till hösten, träffa bror sedan och keka pizza-lunch och sedan en latte på det....pengarna rycker! hehehe...

Nu är det dags att glida, och kojta-kattjäveln ligger och sover i min fotölj..man avundas juh honom ibland.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0