Odräglig: full på Åkersbergiska

Tjo,

Kom precis hem ifrån Bror, vi luncha tillsammans, gaga lite, kolla lite Youtube-klipp sen somna jag  i hans mjuka säng hehe.

Så de blev Berga i helgen.
Fredags drog jag och Emmolinen till Jenny med min fina lila Systemetkasse. Krök på tapeten.
Först blev det en liten mjukstart med vattenpipa och lite xider. Sen börja vi spela öl-spelet och det var INTE bra för Stace och hennes tomma mage. Fick upp en riktig fjortis-fylla och var som de säger i Berga; Odräglig.
Jag bad en kille som ingen gillar att; MEN DRAAAA! (schysst)
Sedan kom Christel och Robin och hämta upp oss, så skulle vi åka bil och de tog en stund innan att ens fatta att Chistel var där. (Klyftigt) 

och plötsligt låg man på marken brevid bilen på Statoil.

Igår fick jag pröva på Emmolinens rajraj-ställe; Ljusterö. 
Vi åkte dit och jag frös ihjäl med mina shorts och fick en miljääärd myggbett på köpet. Sedan blev jag och Björn vänner igen, han hatade mig efter jag fått en av mina humörsvängningar och kastat hans lampa ut i gatan för några veckkor sedan när vi åkte och crusa runt i stan.
Dock var det inte helt utan anledning jag gjorde det. Han gick mig på nerverna, men nu är det vit flagg.

Nu måste jag hitta ett jobb, I'm fucking serious! idag har jag gått till över 15 affärer och caféer och jag hoppas verkligen på svar ifrån någon av dem.
Wish me luck.

Allt för den här gången.

Som min bror säger;
Nu går jag, Herrå!


Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

lägg din röst i dagens henrik utmanar ^_^
http://livetsomhenke.blogg.se/1212266351_4henrik_utmanar_o.html

2008-06-01 @ 18:23:03
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: nathalie

lycka till med jobbletandet!:)

2008-06-01 @ 18:27:27
URL: http://eccomiqua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0