Flyga upp i det blå - Godkänd.

Godag alla kära homosapiens,

Först, tack Emmolinen för din finfina komentar...nat.

och nu åter till mitt liv som mig själv:

Sommarlovet närmar sig och jag sitter på arslet och tänker Vad ska jag göra?
mitt jobbletande gick inte så bra, några var intresserade att anställa mig till höst...

HÖST?!

GE MIG JOBB NU!

eller ja, så sa jag väl inte, då hade de väl bett mig dra åt pipsvängen.

men endå, jag vet inte vad jag ska göra...

Det är juh nu i skolan man får reda på sina betyg i diverse ämnen, jag fick precis reda på att i ett av mina favvoämnen kmr jag få G...G?!?!?!
Det är helt sinnessjukt jag hade MVG i det när jag gick ut nian plus att jag presterat bra i det hela året. och de slutar inte där, jag måste nu om jag vill ha VG komplitera med att gå tillbaka till skolan och skriva en text som jag missat.
EN TEXT!??!!!
och de värsta är att detta kommer ske tre dagar efter vi slutat för sommarlov.

Häng mig, döda mig och cut me in pieces!

Heeey, asså G? Jag är inte en pluggis direkt, jag har medelmåttiga betyg men att få G i ett av min favvoämnen är inte näjs.

Morsan tycker juh också att det är hel gälet att jag skulle få G i detta ämne. Mina päron blir i allmänhet inte glada om jag kommer hem med ett G, för jag hade inte ett enda när jag gick t grundskolan.
Det har någon dröm om att jag ska gå ut gymnasiet, komma in på högskolan, ta examen, fixa ett bra jobb , casha in och leva lyckligt i alla mina dagar.
Feeel.
jag vet inte ens vad jag vill bli höhö. Och vem vet egentligen vad man vill bli när man är en skitunge på 17 år som jag? inte många, Tedds isf vet att hon vill bli flygledare.
men jag vill bara ha flyga-upp-i-det-blå-lol-jobb som; skådis, designer, marknadsförare i reklambranshen, hjärnskrynklare, konstnär, musiker, bartender...entrepenör?
Eh, ja det de lite blandat som ni ser.

Nä folks, jag måste studerna nu.

Tanya signar ut,

slut.





Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhaa störda älsklingsmusbäbis!

2009-03-03 @ 19:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0